Tuesday, October 8, 2013

BOO! CUPCAKES (with a surprise inside!)

 Alright kids. Here it is. My one and only Halloween food post for the year.
What did I go with? BOO cupcakes, clearly! They aren't your usual cupcakes though, they have a super-sweet filling inside, for an extra Halloween treat!

For Valentine's Day Kelly at Studio DIY had the genius idea of using cookie cutters and Airheads to make edible letters on cakes & such. Genius. 
So a few orange Airheads later, I had my BOO cut out:

What you'll need:
- Orange Airheads
- White Frosting (either homemade) or from a container 
- Chocolate cake mix (either homemade) or  from a box
-Orange Food Coloring

How to make it happen:
Step 1: Bake up your cake mix and let cool completely.
Step 2: Cut out the center, fill with orange colored frosting, and top with the cutout.
Step 3: Frost, add your letters, and enjoy!

When I first came up with this recipe I figured it would be great for kids...but I mean, it works for adults too, right?!

What Halloween treats are you making this year?
I can't wait to hear your creative ideas!

xo, lp

12 comments:

  1. I love surprise filled cupcakes!

    http://jax-and-jewels.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. These are so fun!!! I really love that you used air heads. I think I seriously need to make these!

    xo,
    Angela

    ReplyDelete
  3. hey nice post meh, I love your style of blogging here. this post reminds me of an equally interesting post that I read some time ago on Daniel Uyi's blog: Get A Girl .
    keep up the good work friend. I will be back to read more of your posts.

    Regards

    ReplyDelete
  4. These are too fun! I love the idea of using Air Heads for letters–genius.

    ReplyDelete
  5. since I have been running my own business at home, I have always been monitoring business news on the internet and cable television. ariadnetravel

    ReplyDelete
  6. Does your site have a contact page? I’m having trouble locating it but, I’d like to shoot you an e-mail. I’ve got some suggestions for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it develop over time.     casaparadiso.net

    ReplyDelete

  7. مع شركة إبداع يمكنك اتخاذ قرار الانتقال إلى أي مدينة داخل المملكة أو خارجها دون التفكير في عبء نقل أثاثك ، وكيفية حماية أغراضك الثمينة ، نحن نوفر لك خدمة نقل أثاث كاملة، بما في ذلك فك وتركيب وتغليف الأثاث .
    نحن فخورون بأن لدينا أفضل فريق نقل اثاث بالمملكة ، بغض النظر عن تحديات نقل الاثاث ، فإن فريقنا جاهز للقيام بما يلزم لضمان سير عملية نقل أثاثك بسلاسة. نحن خبراء في الانتقال إلى المباني الشاهقة والشقق السكنية ولدينا طاقم عمل ودود وخبير يفهم التحديات العديدة للانتقال. لدينا مجموعة متنوعة من الخدمات المتاحة بالإضافة إلى النقل ، بما في ذلك التعبئة والتخزين على المدى القصير والطويل وإزالة القمامة والمزيد. بغض النظر عن المهمة المطروحة ، فإن جميع مشغلينا مدربين تدريباً احترافياً ، ويتم فحصهم من قبل الأدوية ، ويتم فحص الخلفية وشركتنا مرخصة ومؤمنة.
    قد يكون نقل الاثاث صعبًا ومرهقًا. لهذا السبب نحن هنا - لتخفيف العبء والمساعدة في جعل يوم التنقل ممتعًا وسهلاً .
    شركة نقل اثاث بخميس مشيط
    شركة نقل اثاث بحائل
    شركة نقل اثاث بمحايل عسير
    شركة نقل اثاث بنجران
    خدمات النقل
    نقل الاثاث داخل المملكة
    نقل الاثاث محليا هو ما بدأ علامتنا التجارية منذ أكثر من 30 عامًا ، ونفخر بتجاوز توقعات عملائنا! نحن نقدم فريقًا مدربًا بشكل احترافي ويتم فحص الخلفية للتأكد من التعامل مع متعلقاتك بعناية وأن حركتك تسير بسلاسة.
    التخلص من الأثاث القديم والأغراض غير الهامة
    مع هذه الخدمة الجديدة ، يمكن لفرقنا المهنية المتحركة مساعدتك في تقليص الحجم أو تجديد المنزل أو التنظيف الربيعي لإزالة العناصر القديمة التي لم تعد تريدها. حدد موعدًا لخدمة إزالة القمامة قبل انتقالك أو كلما احتجت إلى سحب عناصر بعيدًا!
    تخزين العفش
    إذا كنت بين المنازل ، أو تستكمل تجديدات المنزل ، أو تحتاج فقط إلى حل للعناصر التي لا تناسب منزلك ، دعنا نساعدك. تشمل خيارات التخزين في الموقع الخاصة بنا في شركة ابداع وحدات تخزين محمولة في الموقع ووحدات تخزين مقببة. ستوفر لك هذه الخيارات مرونة التخزين لكل من احتياجات التخزين على المدى القصير والطويل.

    ReplyDelete
  8. تعد مسألة ما يجب مراعاته عند اختيار شركة نقل واحدة من أهم القضايا التي يجب على كل شخص سينتقل الانتقال إلى البحث عنها قبل الانتقال. ستؤثر شركة الشحن التي تختارها أيضًا بشكل مباشر على عملية النقل ، سواء بشكل إيجابي أو سلبي. لذلك ، عند اختيار شركة ، سيكون من مصلحتك أن تختار من خلال الاهتمام بجوانب معينة.
    شركة نقل اثاث بجازان

    نقل عفش بجازان

    يعد اختيار الشركة من أهم التفاصيل التي يجب التخطيط لها قبل الانتقال. باختيار الشركة المناسبة ، يمكنك تحويل عملية الانتقال المتعبة والمرهقة إلى عملية نقل مريحة وممتعة. لأن شركة الشحن المحترفة ستقلل بشكل كبير من عملك وتحميلك.

    ReplyDelete

Each and every comment absolutely makes my day! Thanks for taking the time to share some love, stop by again soon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...